Wydawnictwo Wilga już od siedemnastu lat dostarcza młodym czytelnikom książki, które uczą i bawią. W bogatej ofercie wydawniczej można znaleźć zarówno pozycje należące do klasyki literatury dziecięcej, jak i książki prezentujące debiutujących autorów.
Wilga ma własną sieć przedstawicieli handlowych, którzy obsługują księgarnie, lokalne hurtownie, hipermarkety, megastory i inne punkty sprzedaży.
Przypomnijmy, że właścicielem 50% udziałów w Wildze jest wydawnictwo Muza.
Do najważniejszych wydarzeń 2010 roku Oficyna zalicza:
- Sukces wydawniczy „Powiastek Beatrix Potter” w tłumaczeniu Małgorzaty Musierowicz
- Rozwój oferty książek dla młodzieży, w tym wydanie czwartego tomu bestsellera „Tunele”
- Wzrost rozpoznawalności marki w mediach wirtualnych
- Zmiana siedziby firmy
Najlepiej sprzedającymi się tytułami w ubiegłym roku były:
- Zabawy dwulatka i Zabawy trzylatka z serii Akademia Malucha
- Powiastki Beatrix Potter
- 101 rzeczy, które musisz zrobić zanim dorośniesz
W 2010 roku Wydawnictwo Wilga zanotowało 1,9% wzrost przychodów ze sprzedaży książek, które wyniosły 15,80 mln zł.
W roku ubiegłym Oficyna wydała 371 tytułów, w tym 164 nowości. Łącznie sprzedano 2,5 mln egz. książek w średniej cenie 5,97 zł za egz.
Artykuły powiązane:
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4
O autorze
Skomentuj
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.