Autopromocja i kreowanie wizerunku kluczem do odnoszenia sukcesów
Już za nami pierwsze z czterech przewidzianych spotkań warsztatowych dla kobiet. 20 sierpnia do Kawiarni Literackiej Książnicy Polskiej w Olsztynie przyszło tyle chętnych na udział w warsztatach, że trzeba było dostawiać krzesła i dodrukowywać na bieżąco materiały. Oprócz Olsztyna, trenerka biznesu i psycholożka Alicja Kulawik odwiedzi Sopot, Kraków oraz Warszawę. Pomysł na promocję tytułów Wydawnictwa BC Edukacji całkiem dobrze odnalazł się w realiach współczesnego świata sądząć po zainteresowniu już pierwszym spotkaniem w olsztyńskim Centrum Książki. Ksiąznica Polska zawsze otwarta na nietypowe formy promocji chętnie włączyła się do organizacji takiego przedsięwzięcia. I mimo wielu obaw – sierpień to mimo wszystko czas urlopów, wyjazdów i odpoczynku, więc trzeba było wziąc pod uwagę ewentualne braki we frekwencji i jakoś temu zaradzić – spotkanie okazało się sukcesem. Podczas warsztatów kobiety miały okazję przekonać się, że to, czego do tej pory nie uważały za zaletę, może nią być oraz, że nic nie stoi na przeszkodzie, by wspiąc się o szczebelek wyżej zawodowej kariery, a może nawet o dwa. Oczywiście, na szkoleniu były poruszane kwestie bardzo różnorodne, począwszy od mowy ciała a skończywszy na odpowiednim makjażu. Dodatkową atrakcją były konkursy z nagrodami. Przez pięć godzin w Kawiarni Literackiej olsztynianki i nie tylko przemieniały się w “zołzy” lub (jak kto woli) “niegrzeczne dziewczynki, które robią karierę” i zdaje się, że same zainteresowane z owej przemiany były całkiem zadowolone.
Urszula Witkowska
Artykuły powiązane:
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4
O autorze
Artykuły powiązane
Skomentuj
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.