Kryzys na rynku prasowym

Kryzys na rynku prasowym
Polski rynek prasowy notuje coraz większe spadki sprzedaży wydawnictw papierowych – wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy za marzec 2010 roku.

Najpopularniejszym tytułem w Polsce pozostaje dziennik Fakt, który zanotował spadek sprzedaży o ponad 48 tys. egzemplarzy. Druga pozycję pod względem sprzedaży zajmuje Gazeta Wyborcza, której sprzedaż w ujęciu rocznym spadła o ponad 62,5 tys. egzemplarzy. Spadek sprzedaży notują także pozostałe tytuły: Super Express o 26,2 tys. egzemplarzy, Rzeczpospolita o 8,6 tys. egzemplarzy, Przegląd Sportowy o 7,4 tys. egzemplarzy, Puls Biznesu o 1,8 tys. egzemplarzy, Parkiet o 2,4 tys. egzemplarzy.

Kategorie: Rynek Polski

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.