Reader´s Digest w 2008 roku

Reader´s Digest w 2008 roku
Reader’s Digest działa w 48 krajach i jest liderem w
dziedzinie marketingu bezpośredniego oraz członkiem założycielem
Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. Należy również do Polskiego
Bractwa Kawalerów Gutenberga.
 
Polski oddział Reader’s Digest powstał w 1995 roku. Firma wydaje
poradniki, encyklopedie, słowniki, atlasy, książki kucharskie, książki
dla dzieci oraz serię beletrystyczną. Ważnym elementem działalności
wydawnictwa jest organizowana już od 10 lat Wielka Loteria Reader’s
Digest, w której ponad 18 tysięcy Polaków wygrało nagrody o łącznej
wartości ponad 14 milionów złotych. Oficyna zatrudnia 64 pracowników

W 2008 roku Reader’s Digest zanotowało przychód ze sprzedaży książek wynoszący 138,96 mln zł*,
co daje 6% spadek w stosunku do roku 2007. Przychody ogółem wyniosły
190,20 mln zł*. Kapitały własne firmy wynoszą 49,78 mln zł.

W roku ubiegłym Oficyna wydała 53 tytuły, w tym 33 nowości. Średnia cena zbytu wyniosła 107,22 zł za egzemplarz.
 
* Dane przed zakończeniem audytu finansowego

 

Kategorie: Rynek Polski

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4

O autorze

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.