Reader’s Digest działa w 48 krajach i jest liderem w
dziedzinie marketingu bezpośredniego oraz członkiem założycielem
Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. Należy również do Polskiego
Bractwa Kawalerów Gutenberga.
Polski oddział Reader’s Digest powstał w 1995 roku. Firma wydaje
poradniki, encyklopedie, słowniki, atlasy, książki kucharskie, książki
dla dzieci oraz serię beletrystyczną. Ważnym elementem działalności
wydawnictwa jest organizowana już od 10 lat Wielka Loteria Reader’s
Digest, w której ponad 18 tysięcy Polaków wygrało nagrody o łącznej
wartości ponad 14 milionów złotych. Oficyna zatrudnia 64 pracowników.
dziedzinie marketingu bezpośredniego oraz członkiem założycielem
Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. Należy również do Polskiego
Bractwa Kawalerów Gutenberga.
Polski oddział Reader’s Digest powstał w 1995 roku. Firma wydaje
poradniki, encyklopedie, słowniki, atlasy, książki kucharskie, książki
dla dzieci oraz serię beletrystyczną. Ważnym elementem działalności
wydawnictwa jest organizowana już od 10 lat Wielka Loteria Reader’s
Digest, w której ponad 18 tysięcy Polaków wygrało nagrody o łącznej
wartości ponad 14 milionów złotych. Oficyna zatrudnia 64 pracowników.
W 2008 roku Reader’s Digest zanotowało przychód ze sprzedaży książek wynoszący 138,96 mln zł*,
co daje 6% spadek w stosunku do roku 2007. Przychody ogółem wyniosły
190,20 mln zł*. Kapitały własne firmy wynoszą 49,78 mln zł.
W roku ubiegłym Oficyna wydała 53 tytuły, w tym 33 nowości. Średnia cena zbytu wyniosła 107,22 zł za egzemplarz.
* Dane przed zakończeniem audytu finansowego
Artykuły powiązane:
Kategorie:
Rynek Polski
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4
O autorze
Skomentuj
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.