Nowy miesięcznik ZOZOMIX z grą CD i słodyczami

Nowy miesięcznik ZOZOMIX z grą CD i słodyczami
Nowy miesięcznik ZOZOMIX z grą CD i słodyczami
w portfolio Egmont Polska


24 maja b.r. na rynku ukazał się nowy tytuł Wydawnictwa Egmont pt. „Zozomix” wydawany dla Mieszko S.A.

Miesięcznik „Zozomix” skierowany będzie do chłopców i dziewczynek w wieku 10-14 lat, interesujących się grami na PC, gadżetami IT, Internetem oraz światem komputerów. Czytelnicy znajdą w nim także opisy filmów, gier, muzyki szeroko pojętego lifestyle’u, a także komiks rysowany techniką 3D. Do pisma dodawane będą 2 prezenty – płyta CD z pełną wersją gry komputerowej i demami kilku innych gier oraz smakowite słodycze.

Wprowadzenie tytułu na rynek wsparte było kampanią reklamową w telewizji oraz w tytułach własnych Egmontu. Kampania telewizyjna rozpoczęła się 24 maja i potrwa do 31 maja. Obejmie kanały dziecięce – Cartoon Network, Jetix, Jeix Play, Zig Zap oraz kanały muzyczne – MTV i VIVA. Reklamę przygotowała agencja SOHO Square, za planowanie kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Guideline Mediacom Company.

Nakład: 80 tys. egzemplarzy, objętość: 32 strony i okładka, cena: 5,99 zł wraz z płytą i paczką słodyczy. Ceny reklam: strona wewnętrzna w magazynie kosztuje 9 900 zł.
 

Kategorie: Inne

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.