W strategii restrukturyzacji Zarząd WKRA z Mariuszem Molem na czele, przyjął 5 najważniejszych celów:
1. wprowadzenie nowej struktury organizacyjnej oraz ograniczenie zatrudnienia w administracji z jednoczesnym wzmocnieniem handlu i logistyki,
2. odejście od nieefektywnego i kosztownego, wielooddziałowego modelu logistyki oraz utworzenie jednego magazynu centralnego,
3. obniżenie stałych kosztów działania spółki oraz podniesienie jej rentowności,
4. odbudowanie oferty produktowej oraz poprawa relacji z kluczowymi wydawcami i odbiorcami,
5. całkowite oddłużenie Spółki.
Jak podkreśla Mariusz Mol porozumienie z 28 grudnia br. jest najważniejszym osiągnięciem prowadzonej restrukturyzacji. Oddłużenie spółki, uporządkowanie relacji handlowych pomiędzy WKRA i WSiP i wreszcie status „Partnera strategicznego WSiP” pozawalają przystąpić do budowania długoterminowej strategii działania oraz realizacji projektów rozwojowych.
– To całkiem nowy etap w historii naszej Spółki. W perspektywie 2-3 lat naszym celem jest pozycja w pierwszej trójce dystrybutorów ogólnoasortymentowych w Polsce. Mam jednak świadomość stojących przed nami wyzwań. W pierwszej kolejności jest to budowa nowoczesnego magazynu, uzupełnienie top oferty w kolorówce i dokończenie informatyzacji.
W ciągu najbliższych miesięcy przedstawimy księgarzom, wydawcom i całej branży naszą nową strategię działania – dodaje Mol.
Artykuły powiązane:
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4
O autorze
Skomentuj
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.