Reader´s Digest w 2006 roku

Reader´s Digest w 2006 roku
Reader’s Digest działa w 48 krajach i jest liderem w dziedzinie marketingu bezpośredniego oraz członkiem założycielem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. Należy również do Polskiego Bractwa Kawalerów Gutenberga.
 
Polski oddział Reader’s Digest powstał w 1995 roku. Firma wydaje poradniki, encyklopedie, słowniki, atlasy, książki kucharskie, książki dla dzieci oraz serię beletrystyczną. Ważnym elementem działalności wydawnictwa jest organizowana już od 10 lat Wielka Loteria Reader’s Digest, w której ponad 18 tysięcy Polaków wygrało nagrody o łącznej wartości ponad 14 milionów złotych. Oficyna zatrudnia 60 pracowników.
 
W 2006 roku wydawnictwo Reader’s Digest zanotowało przychód ze sprzedaży książek wynoszący 137,48 mln zł*, co daje 14,3% spadek w stosunku do roku 2005. Przychody ogółem wyniosły 180,64 mln zł*.
 
 
 
W roku ubiegłym firma wydała 64 tytuły, w tym 24 nowości. Średnia cena książki ukształtowała się na poziomie 114,53 zł. 
 
*dane przed zakończeniem audytu finansowego 
Kategorie: Rynek Polski

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4

O autorze

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.