Wydawnictwo G+J zamierza zrezygnować z walki na prezenty dla czytelników. Według oficyny wydatki na gadżety i niskie ceny pism powodują ogromne straty.
Dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy pokazują, że w ciągu trzech ostatnich lat sprzedaż wydań z różnymi gadżetami spadła o 67-88% – twierdzi Magdalena Malicka, prezes G+J Polska
Zerwanie z gadżetami i podwyżka cen magazynów ma zwiększyć rentowność wydawnictwa, która w ubiegłym roku nie sięgała 2%. W 2010 r. G+J Polska ma mieć 10% rentowności.
Artykuły powiązane:
Kategorie:
Inne
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4
O autorze
Skomentuj
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.