WKRA SA – strategia zmian

WKRA SA – strategia zmian
WKRA S.A. – Rada Nadzorcza największego dystrybutora książek w Polsce zaakceptowała zaproponowany przez nowego prezesa program restrukturyzacji.

17 listopada br. Rada Nadzorcza WKRA S.A. zaakceptowała wstępnie nowy budżet na okres do 30 kwietnia 2007 r., określany jako budżet zmiany. Tego samego dnia Walne Zgromadzenie WKRA S.A., na którym 100% głosów należało do przedstawicieli Wydawnictw Szkolnych i Pedagogicznych, postanowiło kontynuować działalność gospodarczą i podjęło uchwałę w sprawie dalszego istnienia spółki.

W przedstawionym przez Mariusza Mola, nowego prezesa spółki, planie biznesowym, zarząd położył szczególny nacisk na:

  • wprowadzenie organizacji dostosowanej do potrzeb partnerów firmy,
  • wdrożenie nowych i modernizację istniejących narzędzi IT,
  • rozwój bezpośrednich form obsługi klientów,
  • gruntowną modernizację infrastruktury logistycznej.

„Zakładam, że dzięki konsekwentnej realizacji programu restrukturyzacji w ciągu 6 miesięcy przygotujemy spółkę do skutecznej rywalizacji rynkowej. Miarą sukcesu będą opinie naszych partnerów – księgarzy i wydawców. Naszym głównym celem jest podnoszenie dostępności i jakości świadczonych usług oraz obniżenie kosztów stałych” – powiedział Mariusz Mol. Zdaniem prezesa WKRA S.A. dzięki działaniom przyjętym w budżecie zmiany, już w przyszłym roku WKRA będzie mogła uzyskać dodatni wynik finansowy.

*  *  *

Mariusz Mol jest Prezesem Zarządu WKRA S.A. od 11 października br. – 47 lat, ekonomista, studia podyplomowe „Zarządzanie finansami w Przedsiębiorstwie” – Szkoła Główna Handlowa, podyplomowe studium informatyki oraz studia podyplomowe „Zarządzanie i Marketing” – Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu. Wcześniej m.in. Dyrektor Finansowy – Główny Księgowy Domu Książki S.A. oraz Członek Zarządu Główny Księgowy Post Media Serwis Sp. z o.o.
 

Kategorie: Rynek Polski

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.