Wydawnictwo Bezdroża na 51 Międzynarodowych Targach Książki w Warszawie

Wydawnictwo Bezdroża na 51 Międzynarodowych Targach Książki w Warszawie
Wydawnictwo Bezdroża na 51 Międzynarodowych Targach Książki w Warszawie
 
 

Jednym z najważniejszych wyzwań, przed którym stanęło Wydawnictwo Bezdroża w 2006 roku, jest wprowadzenie na rynek nowej marki przewodników – Michelin.  Zainteresowanych bogatą historią Michelin i nowościami wydawniczymi Bezdroży zapraszamy na MTK.

 
O historii, osiągnięciach i planach na przyszłość podczas seminarium “Źródła Sukcesów Przewodników Michelin na świecie”  opowiedzą Olivier Brossolet z siedziby Michelin i Tomasz Ostrowski – dyrektor Wydawnictwa Bezdroża. Będzie ono miało miejsce 18. maja  w sali nr. 8 Kinoteki. Część merytoryczna rozpocznie się o godz. 12.  Jednak wcześniej ok. Około 10.45 w  atmosferę początku  XX wieku, kiedy zaczyna się historia wydawnictw turystycznych Michelin, wprowadzi uczestników, paryski reprezentant firmy, który pojawi się na miejscu w zabytkowym samochodzie i stroju z epoki.
 
Na seminarium opowie o o tym, jak przedsięwzięcie braci Michelin – pasjonatów wyścigów automobilowych, przerodziło się w międzynarodową korporację – producenta opon, który wydaje również ponad  20  milionów map i przewodników rocznie. Zebrani dowiedzą się co skłoniło Michelin do nawiązania współpracy z Wydawnictwem Bezdroża oraz jakie  plany realizowane będą przez Bezdroża i Michelin w kolejnych latach.
 
Charakter publikacji Michelin poznać będzie można dzięki  pierwszym tytułom polskojęzycznej serii “Udany Weekend”, przygotowywanej przez Wydawnictwo Bezdroża, które znaleźć będzie można również na stoisku targowym wydawnictwa w sektorze B. nr. 253.
 
Na wszystkich odwiedzających czekają nowości wydawnicze, przewodniki Michelin oraz liczne konkursy.
Serdecznie  Zapraszamy.

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.