Tesco Polska szykuje ofensywę na polskim rynku

Tesco Polska szykuje ofensywę na polskim rynku
Tesco Polska zamierza w ciągu najbliższych 12 miesięcy otworzyć około 50 sklepów oraz zatrudnić około 3 tys. nowych pracowników. 
 
Spółka osiągnęła w 2005 roku 5,3 mld zł sprzedaży (bez VAT), czyli o 16 proc. więcej niż w 2004 roku. 
 
Tesco Polska zamierza otworzyć 20 sklepów o powierzchni 1000 metrów kwadratowych, a także nowe hipermarkety oraz sklepy o średniej wielkości, o powierzchni 2.000-3.000 metrów kwadratowych.
 
W sieci Tesco Polska, liczącej obecnie 74 sklepy, jest zatrudnionych ponad 20.000 pracowników, obsługujących tygodniowo 3 mln klientów.
 
Sprzedaż (bez VAT) Grupy Tesco PLC wyniosła w 2005 roku 41,8 mld GBP, a zysk netto 2,251 mld GBP. Sprzedaż w Europie (z VAT) wyniosła 5,246 mld GBP.
 
Tesco jest jedną z największych sieci handlowych na świecie. Posiada 2.711 sklepów i zatrudnia blisko 366.000 pracowników w 12 krajach świata. 
Kategorie: Rynek Polski

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.