Nowa gazeta Axel Springer Polska ukaże się 18 kwietnia pod tytułem “Dziennik”, a jej cena wyniesie 1,50 zł.
Kampania reklamowa poprzedzająca debiut Dziennika rozpocznie się 12 kwietnia i obejmie telewizję, prasę, radio, outdoor i internet. Wydawca zaplanował również intensywną promocję “Dziennika” w punktach sprzedaży prasy. Za kampanię reklamową tytułu odpowiada agencja PZL, media zaplanował i kupił MediaCom.
Główny grzbiet dziennika będzie miał co najmniej 40 stron, razem z dodatkami ich liczba może wzrosnąć do 60. Gazeta będzie bogato ilustrowana, strony łamane w siedmiu szpaltach. Nowy tytuł ma być wzorowany na niemieckim Die Welt i brytyjskim The Guardian.
Nie jest znany nakład pierwszych numerów, wydawca liczy jednak na średnią sprzedaż na poziomie 150 tys. egzemplarzy.
Artykuły powiązane:
Kategorie:
Rynek Polski
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4
O autorze
Skomentuj
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.