Axel Springer wprowadza nową gazetę

Axel Springer wprowadza nową gazetę
Nowa gazeta Axel Springer Polska ukaże się 18 kwietnia pod tytułem „Dziennik”, a jej cena wyniesie 1,50 zł.
 
Kampania reklamowa poprzedzająca debiut Dziennika rozpocznie się 12 kwietnia i obejmie telewizję, prasę, radio, outdoor i internet. Wydawca zaplanował również intensywną promocję „Dziennika” w punktach sprzedaży prasy. Za kampanię reklamową tytułu odpowiada agencja PZL, media zaplanował i kupił MediaCom.
 
Główny grzbiet dziennika będzie miał co najmniej 40 stron, razem z dodatkami ich liczba może wzrosnąć do 60. Gazeta będzie bogato ilustrowana, strony łamane w siedmiu szpaltach. Nowy tytuł ma być wzorowany na niemieckim Die Welt i brytyjskim The Guardian.
 
Nie jest znany nakład pierwszych numerów, wydawca liczy jednak na średnią sprzedaż na poziomie 150 tys. egzemplarzy.
Kategorie: Rynek Polski

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.