Zakończył się rok 2004. Wkrótce minie 2 lata od rozpoczęcia działaności Traffic
Club w Warszawie. Wydaje się, że jest to dość dobry moment na pewne podsumowania.
Club w Warszawie. Wydaje się, że jest to dość dobry moment na pewne podsumowania.
Wirtualny Wydawca: Jaki udział w sprzedaży miały książki w roku 2004 w stosunku
do roku 2003?
do roku 2003?
Andrzej Papliński: Procentowy udział książek w sprzedaży w 2003 roku wynosił 48%
a w 2004 roku – 51%
a w 2004 roku – 51%
WW: Jaki był udział sprzedaży poszczególnych działów: książki:, muzyka film,
multimedia, inne…
multimedia, inne…
AP: Udział procentowy poszczególnych branż w sprzedaży roku 2004 oraz ilość tytułów
(tzw. czynnych indeksów) w ofercie salonu to:
(tzw. czynnych indeksów) w ofercie salonu to:
Książka 51% udziału / 40 tys. tytułów
Muzyka 31% udziału / 45 tys. tytułów
Prasa 9% udziału / 2,5 tys. tytułów
Film 5% udziału / 3,5 tys. tytułów
pozostałe 4% udziału
WW: Ile osób zatrudnia obecnie Traffic Club?
AP: Aktualnie zatrudniamy w salonie Traffic Club 34 pracowników stałych oraz
20 osób na zasadach pracy tymczasowej.
20 osób na zasadach pracy tymczasowej.
WW: Prosimy o podanie bestsellerów książkowych za rok 2004
AP: Lista bestsellerów książkowych 2004 rok;
1.Kod Leonarda da Vinci, Brown Dan
2.Podróże z Herodotem, Kapuściński Ryszard
3.Sztuka wojny, Sun Tzu Sun Pin
4.Powstanie 44`, Davies Norman
5.Jedenaście minut, Coelho Paulo
6.Sprawa honoru.Dywizjon 303 Kościuszkowski
7.Z głowy, Głowacki Janusz
8.Boży bojownicy, Sapkowski Andrzej
9.Harry Potter i Zakon Feniksa, Rowling Joanne(MKK)
10.Co z tą Polską, Lis Tomasz
11.Gnój, Kuczok Wojciech
12.Anioły i demony, Brown Dan
13.Miasto utrapienia, Pilch Jerzy
14.Diabeł ubiera się u Prady, Weisberger Lauren
15.No logo, Klein Naomi
16.Harry Potter i Zakon Feniksa, Rowling Joanne(TW)
17.Ja Wam pokażę, Grochola Katarzyna
18.Ostatnie historie, Tokarczuk Olga
19.Mini wykłady o maxi, Kołakowski Leszek
20.Polactwo, Ziemkiewicz Rafał
WW: Plany Traffic Club na rok 2005?
AP: Kontynuacja budowy i utrwalania pozytywnego wizerunku i rozpoznawalnej marki,
zwiększanie udziału Traffic Club w rynku poprzez rozwój sieci salonów i uruchomienie
sklepu internetowego. Poszerzanie oferty tytułowej oraz wprowadzenie nowych asortymentów
w aktualnie działających oraz planowanych nowych branżach. Rozbudowa i uatrakcyjnienie
systemu klubowego, rozwój działalności o charakterze promocyjno kulturalnym z
położeniem szczególnego nacisku na organizację obchodów 2 rocznicy uruchomienia
Traffic Club.
zwiększanie udziału Traffic Club w rynku poprzez rozwój sieci salonów i uruchomienie
sklepu internetowego. Poszerzanie oferty tytułowej oraz wprowadzenie nowych asortymentów
w aktualnie działających oraz planowanych nowych branżach. Rozbudowa i uatrakcyjnienie
systemu klubowego, rozwój działalności o charakterze promocyjno kulturalnym z
położeniem szczególnego nacisku na organizację obchodów 2 rocznicy uruchomienia
Traffic Club.
WW: Dziękujemy za informacje.
Ta strona jest dostępna tylko dla zalogowanych osób. Jeżeli masz konto, to się zaloguj, a w innym przypadku zarejestruj się.
Artykuły powiązane:
Kategorie:
Rynek Polski
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4