Detaliczny handel elektroniczny uzyskał w dorocznym Indeksie Satysfakcji Amerykańskich Konsumentów najwyższe notowania w swojej historii – 84 punkty na 100. Wskaźnik ten wzrósł tylko o 1,2% w porównaniu do 2002r. co jest przede wszystkim wynikiem spadku notowań poziomu satysfakcji z usług dwu kluczowych dla tej kategorii witryn – księgarni BarnesAndNoble.com oraz 1800Flowers.com. Mimo tego zadowolenie z e-handlu detalicznego było o 10 punktów wyższe od poziomu zadowolenia z tradycyjnego handlu detalicznego. Pytano także o najważniejszych graczy w danych kategoriach. W kategorii e-handel detaliczny najwięcej – 88 pkt, otrzymał Amazon.com.
Spośród innych ocenianych kategorii e-commerce, 78 punktów uzyskały serwisy aukcyjne (rok wcześniej 77 punktów), 77 – tyle co rok wcześniej – uzyskały witryny turystyczne, a 76 punktów (rok wcześniej 73 punkty) – serwisy usług finansowych.
Ocena powstawała w oparciu o ogólne wrażenie klientów z obsługi w danych obszarach e-commerce. (źródło: InternetStandard.pl)
Ta strona jest dostępna tylko dla zalogowanych osób. Jeżeli masz konto, to się zaloguj, a w innym przypadku zarejestruj się.
Artykuły powiązane:
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4