Godło Programu Firma Przyjazna Klientowi dla WSiP

Godło Programu Firma Przyjazna Klientowi dla WSiP

Prezes Wydawnictw Szkolnych i Pedagogicznych Jan Rurański 20 listopada 2003 r. odebrał Godło Programu FIRMA PRZYJAZNA KLIENTOWI. 

Godło przyznawane jest firmom, które wyróżniają się nowoczesną i kompetentną obsługą klienta, rozpowszechniają najlepsze rozwiązania w zakresie profesjonalnego zarządzania kontaktami z klientem, a także traktują inwestowanie w podnoszenie standardów obsługi klienta jako jeden z najważniejszych procesów w firmie. 
WSiP jest jedynym wydawnictwem, które znalazło się w gronie nagrodzonych. 
Głównym organizatorem programu jest Instytut Zarządzania. Patronat nad Programem FIRMA PRZYJAZNA KLIENTOWI objęła Minister ds. europejskich Danuta Hübner

inf. nadesłana

 

aktualności | archiwum | Sektory – Edukacja

Kategorie: Inne

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.