Reed Elsevier osiągnie 1 mld funtów ze sprzedaży on-line
W wywiadzie udzielonym dla The Telegraph, dyrektor naczelny Reed Elsevier, Crispin Davis przyznał, że sprzedaż internetowych produktów firmy przekroczy w tym roku 1 mld funtów, będzie więc dochodowa.
Reed Elsevier dowiodło, że na sprzedaży internetowej można zarobić. Co prawda firma posiada specyficznych klientów, profesjonalistów – prawników, naukowców, nauczycieli i menadżerów. Dysponują oni środkami, aby prenumerować specjalistyczne serwisy, których dostarcza Reed Elsevier. Jednak Davis zastrzega, że nie chce żeby ludzie ich postrzegali jako dotcom. Internet jest po prostu kolejnym kanałem dystrybucji.
handel elektroniczny, Rynki zagraniczne , Rynek polski
Ta strona jest dostępna tylko dla zalogowanych osób. Jeżeli masz konto, to się zaloguj, a w innym przypadku zarejestruj się.
Artykuły powiązane:
Kategorie:
Rynek w liczbach
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4
O autorze
Artykuły powiązane
W książce historycznej skończyła się tak zwana akcyjność . Rozmowa ze Zbigniewem Czerwińskim, dyrektorem ds. wydawniczych Domu Wydawniczego Bellona.
Bertelsmann podaje przychody Bertelsmann podał wyniki uzyskane w roku fiskalnym 2000/2001 (kończącym się 30 czerwca). Obroty firmy wyniosły 20,04 mld Euro , jest to o 21% więcej niż w okresie wcześniejszym. Zysk netto zwiększył się o 44% do 968 mln Euro. Działalność wydawnicza stanowi 14% przychodów firmy.
Zamknij okno